DJ Drama & Meek Mill - Dreamchasers

| |

01 Meek Mill - Intro [Prod. By A One]
02 Meek Mill - Get Dis Money [Prod. By All Star]
03 Meek Mill - House Party (Feat. Young Chris) [Prod. By Tone Beats]
04 Meek Mill - Ima Boss (Feat. Rick Ross) [Prod. By Jahlil Beats]
05 Meek Mill - Dreamchasers (Feat. Beanie Sigel) [Prod. By All Star]
06 Meek Mill - Tony Montana Freestyle
07 Meek Mill - Body Count (Feat. Rick Ross)
08 Meek Mill - Tony Story (Feat. Jahlil Beats) [Prod. By Jahlil Beats]
09 Meek Mill - Middle Of Da Summer (Feat. Mel Love) [Prod. By Tone Beats]
10 Meek Mill - Work (Feat. Rick Ross) [Prod. By Lex Luger]
11 Meek Mill - Realest U Ever Seen (Feat. Nh) [Prod. By All Star]
12 Meek Mill - I'm Me [Prod. By Tone Beats]
13 Meek Mill - Derrick Rose (Feat. Mel Love) [Prod. By All Star]
14 Meek Mill - Don't Panic (Feat. Rick Ross & Yo Gotti)
15 Meek Mill - Sparkles (Feat. Young Pooh)
16 Meek Mill - Love Done Live Here [Prod. By All Star]
17 Meek Mill - Y'all Don't Hear Me Freestyle
18 Meek Mill - I'm On One Freestyle
19 Meek Mill - Won't Stop [Prod. By All Star]

AttachmentSize
dreamchaser.torrent34.08 KB
How To DOWNLOAD | Download Now (Free)

KingChandler's picture

Meeks a beast

but im gettin sick of artists droppin mixtapes and albums with features on every track, would it kill somebody to drop a project where they do three 16's and the hook by themselves? Either way I'll still dl.

yea

yea, but whats the first thing you do when you see a new cd?....Pick it up and look at the tracklist and features. If you dont like meek mills i bet you like rick ross or one of the other features. Its not only easier for artist to support eachother, but its a nice promotional tool. With that said, i still think your right.
BrewCityCommittee's picture

Hmmmmm

This offering is a little underwhelming-- I thought this could help launch a Meek Mill's "coming out party" on the rap game....its solid...just expected more! (Far more listenable than that "Watch the Throne" trash!!) How is this labeled as a "dirty south" mixtape and this cat is from Philly? ------------- "Our chronic flaw is partiality of judgement: we exaggerate the wrongs done to ourselves, and underestimate the wrongs we inflict on others" - unknown
dninc's picture

Quote:Submitted by

Quote:
Submitted by BrewCityCommittee on Thu, 08/11/2011 - 3:43pm.How is this labeled as a "dirty south" mixtape and this cat is from Philly?
Because he's signed to Maybach Music which is a Southern Label so he's being pushed by Southern Mixtape DJ's and Southern Marketers...
MoneyOverBullShit's picture

its meek milli material but

its meek milli material but its dj drama's album/mixtape and dramas from philly too but he claims ATL..so..thats why its dirty south ~How bout I kick you in ya ass and give you brain damage?~

HAHA

Eastcoast niggaz reppin the derty derty now. The recession musta hit the norteast hard. Niggaz iz hungry now dayz!! LMAO
MR.abnormalENT's picture

HOT! MEEK MILLZ KILLN IT

HOT! MEEK MILLZ KILLN IT RIGHT NOW NO JOKE.
Mustard's picture

worth the DL

To be real, not a bad tape....~Mr. Helmick~
hiphophead23's picture

Agree witchu about watch the

Agree witchu about watch the throne da shit wuz wack Only track i liked wuz the joy cuz of pete rock "Protect Ya Neck" Wu Tang

Watch The Throne

had some tight beats i give them that, but the lyrics were weak as hell!! Jigga needs to retired with his old azz. Go out like a champ not a failure b. They should of gave them beatz to Lil Wayne, that fool would of wrecked them shit apart!
patcol's picture

yeah jay-z career gone end

yeah jay-z career gone end like brett favre's lol
Dday141's picture

I had a dream that I was

I had a dream that I was being milked incorrectly and my Dday Milk came out ripe. I woke up and there was ripe Dday Milk all over my walls. Ripe Dday Milk burns so it was melting the walls leaving huge holes in them. Anyone else had that dream?

Missing tracks

Mixtape is bangin, never really listen to Meek at all, but with Drama on the tape makes it alot more harder. Just missing the 2 bonus tracks, 20. Niggas in Paris and 21. She likes it.

What it is

Can't knock the hustle. meek doing his thing not a fan but do listen to some of his music im dl this since my cuzo said it's hot lol. But do ya'll think he can make a decent album or just be a i tune artist. mainly that's what most of rapper are anyway. you can peel bread off that thou :| Waiting for A-mafia joint to drop.
TopDolla815's picture

Is this guy any good? all

Is this guy any good? all ive heard was tupac back but i wanna good opinion before i d/l "I can't save the whole world, I'm just tryin to look after mine"
TopDolla815's picture

Is this guy any good? all

Is this guy any good? all ive heard was tupac back but i wanna good opinion before i d/l "I can't save the whole world, I'm just tryin to look after mine"

Seems like the only people

Seems like the only people in MMG that can hold their own on the mic is Wale & Ross.
Felix Mitchell's picture

5/5

5/5