Bow Wow - Greenlight 4

| |

01. Intro
02. You Drinking Too Much
03. I Got Em Let Em Know
04. Why They Hate Feat Gunplay (Prod By Ke)
05. Everywhere I Go
06. Ima Stunt Feat Dj Khaled, Lil Wayne & 2 Chainz
07. How Many Girls Wanna
08. Lets Get Closer
09. Alcoholic
10. Boy Or Girl
11. Come Smoke With Me Pt 4 Feat Snoop Dogg
12. Sell My Soul
13. I Ain't Worried
14. Batman
15. Set It Off (Prod By Jahlil Beats)
16. Welcome Home Feat T-Pain
17. Ain't Thinkin' Bout You Feat Chris Brown
18. G4 Outro

AttachmentSize
greenlightvol4.torrent23.49 KB
How To DOWNLOAD | Download Now (Free)

latroleum's picture

ha ha

first nigga to say this shit is ok or bow wow gettin nice is a pussy i'm sorry fuck it i'm mad

/

wtf is you talking about...you should've told that chick to type for you my dude.i'll pass on bow wow

@latroleum STFU and tell your wife too suck my dick!

Sorry... I'm jus bored -Anyway this mixtape go hard.......NOT this shit suck monkey dick! Fuck' outta here! I can't believe Bow Wow and Romeo are dominating this website! What the fuck is this? 106 & Park? Mfizzle, what are you like 12? Step ya fuckin mixtape game up nigga! soundclick.com/whitelabelproductions ...@young_pimpin

fizzel asell out

nuf sed.
henderson's picture

YEAH BUT HONESTLY HE BEEN

YEAH BUT HONESTLY HE BEEN NICE BUT NIGGAS TRY TO BE GANGSTAS AND DONT KNOW HOW TO JUST ENJOY MUSIC NO MORE. IT ALWAYS GOTTA BE REAL THEY SAY. BUT THE ROOTS TAUGHT US TO NEVER DO WHAT THEY DO BUT YEAH TAPES FIYA.
devilspimp's picture

You fucking grew up on Bow Wow yo! You sound retarded.

henderson wrote:
YEAH BUT HONESTLY HE BEEN NICE BUT NIGGAS TRY TO BE GANGSTAS AND DONT KNOW HOW TO JUST ENJOY MUSIC NO MORE. IT ALWAYS GOTTA BE REAL THEY SAY. BUT THE ROOTS TAUGHT US TO NEVER DO WHAT THEY DO BUT YEAH TAPES FIYA.
You fucking grew up on Bow Wow yo! You sound retarded.
rolldaddy's picture

Bow Wow is growin up, his

Bow Wow is growin up, his flow is gettin nicer and he's gettin harder *All about the Bill$ like Thurman Thomas*

^all u L7 niggaz iz lame^

THIS SHIT IZ GARBO!
King6i9's picture

Hipster

Hipster

pa.pa.pa.pa.....pass.......ma

pa.pa.pa.pa.....pass.......made me stutter......Stairway 2 7
biult 4 life's picture

pay your due's

HOOD KING'S 3.1.3 Give the young cat his prop's he's been around longer than some of your favorite rapper's!!! THIS LI'L CAT GO HARD IN THE PAINT STILL GETTING MONEY YOU STILL TRYING TO DROP A DEMO.

.

Suck his dick already why dont u
biult 4 life's picture

FUCK WHAT YOU HEARD

HOOD KING'S 3.1.3 REAL TALK YOU MUST BE A BITCH BC YOU ON MY DICK!! P.S. I DIDN'T MEAN TO HURT YOUR FEELING'S BITCH MADE NIGGA GO KILL YOUR SELF 4 THAT HOE SHIT!!!!
Commitin's picture

OK really though

How many of y'all actually listen to the mixtape before y'all said it suck!? Just cause it has bow wows name on it y'all quick to jump on how sorry it might be. Imma give it a listen and get back with y'alls